Slut i heeeela knoppet..

nu är jag helt slut i knoppen!
Har åkt fram och tillbaka hela dagen..
Åkte hem till päronen med tio i 12 bussen..åkte vid halv 1 från alvesta till nybro.
Var i nybro (hos polisen!) i ca en halvtimme och körde sedan till växjö för att lämna domkraften och mina jeans och skorna. Körde till alvesta för att lämna bilen och sedan tog vi tio över 4 bussen in till stan..
Så nu är jag riktigt TRÖTT på att åka bil och buss!
har inte gjort annat idag..kom hem vid 5 och har fan inte pallat att greja med mina smycken.
det enda jag har gjort är att duscha och ta på mig nattlinne och mysbyxor..ätit kebabsallad och druckit ett antal glas med läsk..men det får man..ibland ialla fall:) detta är ungefär som helg..jag jobbar ju i helgen och då får man faktiskt dricka läsk fast att det inte är helg:)
fattar inte dom som dricker läsk till ALL mat..man dricker bara läsk till pizza, kebab, eller lövbiff:)
Har hittat skitfina saker på nätet som jag funderar på om jag kanske ska ta och beställa:)
Hörs imorn kväll!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0