Röstning

ÅÅÅÅÅÅÅ:)
Snart får jag jobba igen:) WIEEE!
Har kännts som om jag har varit arbetslös i typ en hel vecka..fan..men imorn börjar jobbandet igen med ett 13 timmars pass:) Gör mig ingenting! Gött att få jobba bara!:)
Hade ni en trevlig dag igår? Medtanke på att det var ju faktiskt Sveriges nationaldag:) Jag firade det med att tvätta och att äta pizza. Nynnade lite på nationalsången med..den kommer man fortfarande ihåg:) Låter lite som om jag vore senil nu..vilket jag också är ibland:)
och idag ska man rösta också..det har jag inte fattat ett enda dugg på..Vafasen, är man inte insatt så kan man inte rösta? eller?..kanske går å gör det senare..får se!
Idag kommer det inte hända särskilt mycket..gå ut och gå en runda och sedan slappa hela dagen..har ju nästan läst ut min bok. Spännande som fasen är den. Borde läsa färdigt den så att jag kan börja på en ny bok:)
Hörs senare!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0