Regn, regn och åter regn!!!!

Nu är det färdigjobbat för idag:)
jobbade 3 timmar somsagt på ett ställe som jag inte är särskilt mycket på..dom hade möte och då fanns jag där:) Inte på mötet men på bygget:)
gick hem till mamma och pappa efter att jag hade hoppat av bussen. Att gå till jobbet en timma innan man börjar ville jag ju inte. Pratade med päronen och åt lite mat...klappade honden och härjade med Mikel Kikel:)
Efter jobbet (glömde min kepa!!) så gick jag i spöregn till stationen och hoppade på en näst intill överfull buss..aja!
Handlade lite innan jag gick hem och ikväll ska vi kolla på beck filmer:) Lånade dom av en kille på jobbet:)
Ska kolla på spår i mörker och pojken i glaskulan. Nästa gång så blir det andra beckfilmer:)
Imorn är jag ledig och då ska jag fasen ta tag i smyckesplocket..skulle gjort det förra veckan men pallade inte och hade inget tålamod över till det!!
Nu ska jag nog spela nintendo ds:))

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0