Polis!

jaha, ännu mera dåliga nyheter ang "röda faran"..
Det är så att polisen ringde martin i morse och sa att vi nog får ta och skrota bilen. Tydligen är den inte särskilt hel längre!
Polisen hade ialla fall hittat personen som snodde bilen. Dumhuvvet hade suttit i bilen och försökt dra ut cd spelaren när polisen plockade honom! Så nu sitter han i häktet och det blir nog förmodligen en fet rättegång med mycket skadestånd!
Kommer aldrig förstå mig på människor som inte kan se skillnad på det som är mitt och det som är ditt. Är det så jävla svårt egentligen? jag menar bara för att jag kanke köper mig en drink på puben och sedan ställer den på bordet och går ut och röker. Så betyder ju inte det att alla får komma och dricka upp den?..Verkar precis som om man ska ha varenda liten jävla pinal inlåst så att ingen kommer åt att sno eller ta sönder sakerna! Blir så jävla arg och ledsen på sådana människor. Bara för att det är lågkonjuktur så ska man väl inte bli värsta rebellen? eller?
Fy fan för människor som inte kan se skillnad på rätt och fel. Fy fan för männsikor som förstör för andra!
Tydligen bodde dendär snubben i Emmaboda och vilken festival var det inte i Emmaboda i helgen? Han hade nog lite svårt att ta sig dit,Idioten!..
Så imorn ska vi åka till Emmaboda och se hur mycket av bilen som är kvar och även peka ut lite saker som är våra. Till exempel 3 par av mina jeans jag köpte i Kosta, 3 par skor och där var det ett par av mina splirrans nya dojjor. Använda endast en gång. Cd spelaren ska vi peka ut om det är våran med och sådär.
Orkar inte skriva mer nu, blir till att försöka gå utan kryckorna idag och sedan boka tågbiljetterna. OCH så kommer väl hela dagen gå åt till att vara förbannad!

Kyss mej i röva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0