Ojdå:P

höhö, har råkat sova än en gång:) Somnade vid 4 och sov till kvart i 6 för då ringde jobbet! Fan att jag inte kan jobba:( Är ju mycket mycket bättre i foten men känner mig ändå inte redo att börja jobba igen! Dessutom sa både dom på sjukhuset och på vårdcentralen att jag skulle vila foten MINST en vecka. Ähh, på måndag har det gått ungefär en vecka och då kommer jag börja jobba igen! WIEEE!
Har inte grejat med mina smycken idag heller, har känt mig febrig nu under kvällen..kan bero på att foten håller på å läker sigsjälvt så kanske man blir lite febrig? vettefasen.
har inte hänt särskilt mycket idag, diskuterade om vi skulle åka gocart med syskonen gångon gång:) Vore nice, har ju aldrig åkt gocart så dom kommer nog vinna fett över mig ialla fall!^^ Vore kul att testa:)
Nej nu ska jag glo vidare lite på intranätet!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0