Myselipyspys!

Fan vad skönt det var att sova i sängen inatt..man glömmer hur jobbigt det är att sova i tält..men jaja..det gick ju superduper ändå:)
Vaknade dock av att jobbet ringde vid 8 på morgonen..vilket jag blev måttligt sur över..dom undrade om jag ville jobba idag men är dock lite bakis och trött så jag sa att jag skulle vara ledig idag..Jobbar ju HELA nästa vecka!:)
Ganska skönt att jobba nu hela sommaren så behöver man inte engagera sig i såmycket mer..martin och jag ska åka till GBG någon helg och gå på liseberg och supa oss redlösa:) det behövs! Är för trött på växjö!
Idag blir det till att vila upp sig och bara glo på tv..:)

Puss i rövahålet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0