Mehh!

nu är det iaf färdigjobbat för idag..
Hade knappt hunnit sätta mig ner i soffan här hemma, förrän jobbet ringde (inte det jag just hade varit på..!) och frågade om jag kunde jobba där imorn..men det kunde jag inte..som ALLA vet så jobbar jag redan:)
Tog mig en välbehövlig dusch. man luktade ju inte direkt kardemumma..och sedan var det lite mat och tvätteri. Det ska ALLTID vara något sådant när man tror att man är ledig heladagen! Men icke..jo, först nu är det lugnan och det är super B!
Martin fixar iordning fruktsallad som ska avnjutas med glass..jag som har ont i halsen borde välla inte äta glass..men man kan ju "försöka";)
Blev riktigt sugen på mögelost och kex nyssens..det kanske beror på att jag såg vindruvorna..det är ju också gott till...tänk er brieost på ett saltat kex..muuuums, synd bara att martin inte äter det..hähä, blir mer över till mig:P Nästan bud på att knata ner till Konsum (dit går man om man vill ha kex och ost..!) för att handla det..får se..men sugen är jag..sa jag att jag är sugen?:P
Lugnt resten av kvällen..kollar på kanal 9 nu..är något om rockband..rolling stones och sånt:)
Nä nu ska jag ut på ett bloss:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0