Mamma och Pappa!

ååååå:P
Sitter hemma hos päronen nu..ny duschad och klar för att hoppa i säng..:)
Har jobbat hela dagen idag..och så fint väder som det var idag så önskade man faktiskt lite att man vart ledig..men jag valde ju själv att jobba och för den delen så går dagarna jättesnabbt:)
Åt grillat på kvällen och det var suuuuperduper gott:) Har inte ätit grillat sen i maj..det är slutet av juni nu:P
Jobbar natten imorn + hela dagen och kvällen så det är därför jag sover i alvesta..dessutom är martin inte hemma så likabra att sova här..går inga bussar eller tåg så att jag kommer i tid heller på söndagarna..dumt men sant!
Åkte tåg till alvesta idag:P Första gången man gör det..gick somsagt inga bra bussar..kostade mig likamycket som om jag skulle ha åkt buss..gjorde ingenting:)
Ska bli skönt att få vara ledig på måndag:))
Vart fresten ledig igår..då gick vi nere på staden och jag skulle lämna in min klocka för att få ett nytt batteri..men tydligen är det något fel på urverket så jag var tvungen att ha kvittot med mig (vilket jag inte hade en tanke på att ta med mig!) så det var bara att knalla hem och leta upp det..men så fort jag har kommit in till stan på måndag så lämnar jag in den..då kan dom gärna byta glas på den (är en spricka!) och så kan dom byta rem också..
hähä..låter som om jag borde köpa en ny klocka..men nej, borde däremot köpa en klocka som jag bara har på jobbet..en billig..då gör det ingenting om den går sönder eller så:)
Nej nu ska jag glo runt lite på nätet och sedan leta upp katten:)

Puss på handflatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0