I'M HAPPY!:)

Idag känner jag mig otroligt glad:)
Skiter i alla andra och bara bryr mig om migsjälv och martin idag! DET behövdes verkligen! WOHAW!
Vet egentligen inte varför jag är superduper underbart glad idag men..det är jag:)
Behövs egentligen inte någon orsak till att vara glad:)
Lyssnar på Shaggy och dricker läsk..och sitter vid datan. martin är iväg med en kompis så jag är helt själv en stund:)
Jo, min broder kommer om en stund också. Sjukt längesen jag träffade honom. Sjukt längesen han var här...aa, man ska va glad att dom kommer överhuvudtaget, fri vilja kallas det:)
Helgen kommer bli superduper lugn (SKÖNT!) blir nog inte till att supa så mycket... Är så jävla jobbigt bara:) egentligen är det bara en orsak till att hitta på något och att bli full;) Det är kul..ibland:)
Nej nu ska jag pallra mig ut och röka..längtar till jobbet nästa vecka:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0