Hej, nu ska jag berätta en saga om..

Oaaaaaw:)
Skönt att få sova ännulängre idag:) hah! sleepyhead eller vad!
Vart inte särskilt frukostsugen idag heller..det är ganska överskattat för min del..vissa mornar ialla fall!
Jobb idag då igen..vilket det blir hela veckan..ska sova hemma hos päronen på lördag..går skit taskigt med bussar och tåg på söndagar:P
Jobbar med en kompis bror och det ska bli roligt..jobbar inte särskilt ofta med honom så de blir nice:)
På torsdag när jag har natten på ett annat ställe så är det en kille som ska gå brevid med mig..fan vilken ångest jag fick när jag fick reda på det..det är aldrig någon som har gått brevid med mig..och särskilt inte på en natt..jaja..Dom trodde att det var en annan jobbarkompis som skulle jobba då men det är jag..hon har ju semester..så dom har skrivit liiiite fel i dendär kalendern!
Blir att hoppa i säng direkt när jag kommer hem ikväll för sedan är det ett göttans 14 timmars pass:)
Förresten, den musiken man ska lyssna på  på sommaren är fan reggae:) typ Queen Ifrica:)
Ska äta någonting och sedan blir det att pallra ner sig till stationet och ta busset till sega lilla alvestat!

Puss på stortån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0