Hallojsan

Halloj:)
Sovit ganska länge idag, men det får man faktiskt när man är ledig:)
Full rulle är det på oss idag, martin kom nämligen på den briljanta iden att vi ska åka till Nybro och hämta mina jeans och mina skor..okej sa jag då och ringde min pappa som var villig till att låna ut en av bilarna till oss. Så det kommer bli en snabb tripp till Nybro och sedan blir det att åka tillbaka till Alvesta och lämna bilen.
Resten av dagen ska väl spenderas vid köksbordet med mina smycken. Hade ju egentligen tänkt att jag skulle fixa med det hela dagen men så blev det inte. Man ska inte planera saker och ting för det blir aldrig som man har tänkt sig ändå..i slutändan!
Blir väl också till att vila upp mig inför jobbhelgen:)
Får ta och skriva mer senare..ikväll typ..
Förresten så vittnade Martin per telefon idag och dom frågade bara vart han hade ställt bilen (vilket han hade sagt X antal gånger innan!..så dom visste ju om det!) och hur han kände sig när snubben tog bilen. vafasen tror dom? att man blir överlycklig över att den är borta?..Mjaja..
Hörs somsagt sen!:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0