Fult väder

nu sitter man vid sin egna dator och håller på å lägger upp en massa bilder på bilddagboken:) Har ju trotsallt inte lagt upp några bilder sedan i November..eller jo det har jag ju men det är inte många kan jag lova er:)
Har haft fullt upp ett par dagar..
jobbade ju igår i 13 timmar..det var full rulle från morgon till kväll och när jag kom hem igår så var jag jättemega trött och så var jag förkyld också. Det är ett par stycken som har smittat mig på jobbet. Och jag som aldrig blir smittad annars..jaja, någongång ska det väl komma på en annan med:)
Nämde ju att  jag skulle jobba hela dagen idag med men det behövde jag inte. ska bara ha natten och det är urgött att ha det så..ibland ialla fall:) Är ju skitförkyld med så då kan man ju passa på att krya på sig lite innan jobbandet börjar igen. Jobbar över imorn till klockan 12 ungefär..
Jobbade måndag, tisdag och onsdag med..hittills ialla fall:) Och sedan är jag ledig hela helgen innan sommarjobbet börjar. Har fått 10 veckors sommarjobb och det kommer gå jättesnabbt. Alla somrar går riktigt snabbt.
Blir dock inga festivaler för min del denna sommaren. Men nästa sommar så funderar Martin och jag på att åka till Peace And Love festivalen..kanske..eller öland roots:)
Ska lägga upp lite mer bilder och ska även lägga över bilder från digitalkameran till datan med..kanske, om jag orkar så ska jag greja lite med mina smycken också:)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0