Crazy in the head!

uäääääääääääääääääää!
Har visst legat och sovit från 4 till halv 7! Mår verkligen piss idag och känner mig helt slut. Stekhet i pannan och mör i benen, så det är väl egentligen bara bra att jag är sjuk nu. Alltså när man ändå är hemma. Roligt är det inte men bättre att det händer nu, än nästa vecka när man ska tillbaka till verkligheten och jobbet. Skulle aldrig klara av att vara arbetslös. vet, eller ialla fall har ett humm om hur det verkligen är. SEGT med andra ord!
Har ätit lite hamburgare, var egentligen inte hungrig:/ Har druckit flera liter vatten idag med.
Jobbet har ringt 2 gånger idag med..

Uppdate angående bilstölden: Polisen ringde innan och sa att dom kanske hade hittat mina 3 par skor, mina 3 par jeans och martins domkraft!Dom hade väl varit hemma hos snubben och gjort en husrannsakan eller vad det nu heter. Polisen skulle ialla fall ringa martin imorn och så skulle martin få beskriva sakerna så att dom vet att det är våra saker. Hoppas att dom hittar lite mer saker som är våra. Bara bra om man får tillbaka DOM sakerna ialla fall. Kommer dock sakna "röda faran" enormt mycket. Höll på att börja lipa när vi såg bilen. Helt totalförstörd. Blev så förbannad med, polisen skämtade och var någolunda glada men jag bara kokade inombords. Tänk er in i mitt och framförallt martins sits så är du nog inte så glad längre! Fan att vi ska ha en sån jävlars otur också! Händer alltid oss. Spelar ingen roll om vi var i nybro (otur) eller i växjö (Otur)..lik förbannat har vi alltid otur. Förhoppningsvis så vänder det väl och kommer på en annan person! Då skulle jag bli glad i alla fall:)

Kanske ska meka lite med smyckerna eller fortsätta läsa "Människohamn"

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0