Booooring

ujujuj, hela denna dagen har också gått:)
Har försökt plocka lite här hemma men har inte hunnit med sådär jätte över mycket direkt. Knatar runt och ser ju ut som en jävla pingvin när jag går..ialla fall enligt martin, förmodligen enligt migsjälv också:)
Skrattade så tårarna rann nyssens också, DET har jag ärligt talat inte gjort på enormt länge. Inte på..ungefär 6 år? Kan det vara så länge. Antingen är folk otroligt tråkiga i mina ögon eller så är jag inte lika humoristisk och glad som jag var förr. tror nog på det senare alternativet!
Har också kommit på en sak. Eller jag har bollat det lite fram och tillbaka med mitt bollplank/tankeplank. Och det är att folk drar sig för att komma och hälsa på mig, eller dom kommer när det är fest. Men annars? Har jag typ rabies? Nej jag har bara en mosad fot och går halvt med kryckor!? Är det smittsamt?..
Nej men ärligt talat, kommer inte folk och hälsar på mig här HEMMA i Växjö så kommer ju inte jag och hälsar på hemma hos dom. Inte mer än rätt..right?
Man blir ganska trött av att tjata på syskon och vänner att dom ska komma och hälsa på. Men det är erat egna val, reglerna är ju egentligen enkla. Kommer inte du, kommer inte jag:)
ialla fall så ska vi till emmaboda imorn och jag beställe tågbiljetter, kostade bara 206 kronor tror jag att det var:) Kommer bli en lång dag imorn känner jag på mig!
Nej nu har jag så jävla ont i huvvet. Kanske förmånga som läste mig förra inlägg och verkligen kysste mig i röven genom skärmen!
Ni som inte gjorde det:
Kyss mej i röva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0