ajajaj vad det bultar och bankar

Vilken dag det var igår:P Full rulle och jag sprang nästan benen av mig..märkte det idag när jag gick upp..TRÄNINGSVÄRK! Hur fan kan man få det av att jobba en dag?:P Kanske har dålig kondis med..hähä!
Jobbar idag med..har natten..börjar vid halv 4 men får ta en buss som går vid kvart över 2..onödigt, jag vet! Men den bussen är ALLTID fösenad till Alvesta, så jag vågar inte chansa på att ta en senare..då kommer jag 100% säkert sent!:(
Underbart väder är det denna dag med:) Har hört att det ska vara fint väder nästa vecka meed. Men man kan ju inte direkt lita på väderprognoserna nuförtiden. Jag kan inte det ialla fall.
Såg vad jag får för lön denna månaden..och jag blev INTE glad. Det är fan i mig det minsta jag har fått på länge. Konstigt medtanke på att jag för det första jobbade en vaken natt och sedan kom jag en bra bit upp i timmarna. Dom har väl då dargit 6 tusen för mig i skatt..jävlars!

Tänkte på en sak igår med..hehe..knäppt jag vet men ändå:
* Varför skakar man på ketchup/schampoo flaskan fast att man vet att den är slut?
* Varför säger man "Va?" fast att man har hört vad som sades?
* Varför ska man försöka klämma ut den sista tandkrämen med våld?
* Varför säger man "Aj som fan" fast att det inte gjorde särskilt ont?
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Ha det så bra idag allihop:)
Puss på naveln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0