Ah meh GUUUUUD!

guuuuuuuuud va jobbigt att jobba heeeela veckan^^
Jobbar kväll idag och imorn..heldag (14 timmar!) på onsdag, natten från torsdag till fredag, heldag på lördag och sedan natt från söndag till måndag! Guuuuuuud^^
Sov asgött inatt..herregud..verkade nästan som om man vore död:P
Blir att ta busset snart för er som är nyfikna och då ska jag hem till mamms och lämna en räkning till mikel kikel och så ska jag passa på att sola lite på deras uteplats så man får lite pepparkakefärg någongång:P Blekfis vill man ju inte vara nu när det är sommar och sol:) Blev lite pepparkaka på Öland faktiskt..:D
Ska ta med mig micke nästa år..så han får sig ett riktigt suparkalas:)
Efter jobber ikväll ska jag ta busset till min älskade älskling och kanske klistra in lite bilder i mitt fotoalbum..fast vissa passar inte att finnas i mitt fotoalbum...borde riva ut de bilderna..:)
Ha det gött!

Puss i rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0