ååååååååka pendeltåg..

tråkigt inlägg igår va?:) Jag pallade helt enkelt inte skriva,..det är allt lite hat kärlek mellan mig och min blogg..ibland älskar man den och ibland har jag lust att stänga ner den..vettefan vem det är ens som orkar läsa mina "romaner";)
Näe, pallade helt enkelt inte för att jag var YBER trött! Gick ändå inte och la mig förrän 12..pucko som jag är:)

idag blir det jobb i 3 timmar, innan jobbet ska jag hem till päronen som är villiga till att låna ut en av sina bilar till martin och mig,..Får väl prata lite med min pappa om det senare..Gött förfan att jobba 3 timmar:) Blir desto värre i helgen..13 timmar på fredag,12 timmar plus natten på lördag och sedan ska jag ju egentligen sluta vid 9 på morgonen, men ska jobba över 3 timmar där med:) Ingen vila efter att man har varit hemma en hel vecka..det är bara att plocka på sig det man kommer åt asså:)

Är det någon förresten som har upptäckt att det snart bara är en vecka till midsommarafton? Varför är det då ingen som har sagt till mig?:O Blev värsta paff igår när jag satt och kollade i min almenacka och upptäckte detta. Vad ska folket hitta pådå? jag har inte ens funderat över vad JAG ska hitta på..Blev ju lite panik där:P Hähä!

aja, nu ska jag ialla fall slänga på mig lite mascara och sedan ut och ta mig ett stort bloss:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0