Usch!

färdig jobbat för denna dagen! Är ledig i 2 dagar innan helgens jobbande sätter igång..förberedelse mentalt blir det innan man hoppar in med glädje i 30 timmars jobb:) Är roligt att jobba på helgen men seg i kolan är man absolut efteråt!
Såg 2 stycken fyllerister när jag hade slutat jobba..fattar inte hur dom pallar vara fulla dygnet runt..vissa menar på att det är lågkonjukturen och inga jobb som gör det..men hur fan har dom då råd med sprit? Soc eller?..jaja..stod bakom en av dem när jag skulle hoppa på bussen och han rapade så att det kom i fejjan på mig..mysigt? Knappast..värsta som finns är att känna dendär spritlukten när en annan är spiknykter och trött..
Vart även en skit snuskig äckelgubbe på bussen..glodde på allt och alla och slickade sig om munnen och glodde på tanten som satt snett åt vänster..var väl efterrrätten för honom..Han hoppade upp och ner på sitt säte som om han var ett litet barn på tivoli och huvudet var som på en orm när vi kom till vägbygget på 25:an..trodde nästan att han skulle sätta sig i knät på dom som satt framför honom..Dessutom så slickade han sig om läpparna när vi kom till industriområdet..gick förbi ett par tjejer i min ålder och jag trodde att han skulle tappa ögonen..usch..jädra äckelgubbe..han har säkert ingen tv hemma + att han säkert hade ätit en massa gladpiller och glosoppa!
fattar inte varför alla idioter kommer ut på sommaren och visar sig. man ser ju inte dom på vintern, så då borde dom hålla sig inne på sommaren med.
Vart en knarkare som skrämde mig utanför blomsterlandet i söndags med..faaaan vad rädd jag blev. martin skulle bara ta ut pengar och jag stod vid bilen och väntade. Helt plötsligt står det en gubbe bakom mig och frågar om jag har en cigg att bjuda honom på..Smal som fasen, tatueringar på hela kroppen, slitna boots, dassig brun skjorta, en tand i munnen (av vad jag såg!), ögonen irrade runt och han flaxade med armarna. Trodde att mitt hjärta skulle hoppa ut ur munnen på mig eller något!
jaja, nog om konstiga människor och äckliga gubbar som äter glosoppa!
Nu ska jag inte sitta här mer och traggla ialla fall!

Puss på o-ringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0