Transformers:)

Helgen har ju gått supersnabbt.. Tänkte efter vad jag har gjort nu i helgen..och kom fram till att jag har legat och sovit till klockan 12 både idag och igår!
Men det gör ingenting:) Man får det när man är ledig:)

Transformers filmen var jättebra:) Måste verkligen köpa filmerna..man måste se dom om och om igen för att dom är så himla bra:) Man missar ju så mycket när man ser filmer första gången! Sen har man ju en kille som är film fantast och samlar på filmer:P Klart att man ska ha transformers filmerna i samlingen då:)

Idag har jag hittills hunnit med frukost, dusch, klätt på mig och så har jag klippt av gubbens hår:) det är nere på 2 millimeter just nu:P Han passar perfekt i det! Bara för att han är min och att han är BÄST:D


                  fdeecvgdsds754
Såhär såg man ut igår näre vi skulle till bilen och ta oss till filmstaden:) nej nu ska jag kolla in min bdb och facebook:)

Puss på nagelbanden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0