Stekhett eller vad!?

fasen vad varmt det har varit idag då:/ Tycker inte om när det är stekhett så att du knappt kan gå ut på balkongen förrän du badar i svett..inte särskilt fräscht heller för den delen och gå runt och vara svettig..
Martin och jag tog kvart över 2 bussen och jag råkade lura honom OCH migsjälv lite:P trodde den gick förbi där mina föräldrar bor men det gjorde den inte..så vi fick oss en rejäl promenad i stekande sol..så jag var grenomsvett och röd i fejjan när jag kom till jobbet...PINSAMT om något!:P som tur väl var så var de andra också ganska svettiga så då gjorde det ju inte särskilt mycket. Martin följde inte med mig till jobbet utan gick hem till mina föräldrar och blev bjuden på en kanna kaffe:P
Har gått super på jobbet idag med..brukar det göra när jag jobbar^^
Ska bli superduper skönt att vara ledig i helgen..längtar verkligen..avundas dom som har semester nu..vill också ha det:/ jaja, får ta en veckas ledigt nästa sommar om jag är kvar här då:)

Puss på tummen och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0