Spionage?

Har precis upptäckt ett litet spionage på min bilddagbok! Den var för ungefär 2 minuter sedan tillåten för alla att kolla på bilderna men vågar nu inte riskera att alla kollar..därför är det numera bara vänner som får kolla in den..vilket jag tycker är enormt bra:) Man vet aldrig vad som skvallras runt i djungel telegrafen i Alvesta annars..för mig är det helt vanliga bilder på mig, min familj, martin och saker som vi gör..oskyldigt tycker jag! jaja, nog snackat om sneakypeaky people:)
haft det bra idag:) solen lyste och det var varmt och gött ute:)
Ganska skönt att duscha när man hade åkt buss bara:P
Glott på tv..bland annat en dokumentär om videoövervakning...intressant. även en dokumentär om byfolket i burma! Det var verkligen intressant! Dom borde visa mer ordentliga dokumentärer på tv!
Nu ska jag snart gå å lägga mig..långpass imorn!

Puss på fingertopparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0