Mitt i helgen

snart har man jobbat färdigt helgen..söndagens arbetspass kvar..
Det känns absolut inte som en lördag..utan mer som en sen måndagskväll..eftersom att alla fortfarande är bakfulla då och går å lägger sig tidigt!
har haft det bra idag ialla fall på jobbet! Gick ganska snabbt ändå..trodde att dagen skulle gå sakta..fråga mig inte varför jag trodde det..hähä! Vilse i pannkakan:P
Fick skjuts hem av gubben min och har duschat, och även hunnit trycka i mig ett antal ostbågar (vem kan klara sig utan det då?!) och kollar nu halvt på King Kong. Såg den på bio..inte världens bästa på grund av att vi satt längst fram och att filmen är nästan 3 timmar lång! Nackspärr eller vad?;)
Nej nu ska jag dricka upp min mjölk och få lite mer massage!:) Ibland är man lite bekväm;);)

Puss på knogarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0