Like a död sill!^^

vad skönt det är att vara ledig denna dagen!
har typ nackspärr och ont i ben och rygg..Nackspärren vet jag vart det kommer ifrån. Puttar alltid ner mina kuddar på golvet när jag sover..när man vaknar så är det en väldigt obekväm ställning man ligger i..inte konstigt att jag då får ont i nacken!
idag blir det ganska lugnt medtanke på att jag jobbar mycket hela veckan. Längtar redan till helgen:) Skulle ha varit släktträff men det verkar inte bli något så då ska vi nog kolla på Transformers:) Pallar dock inte göra det ikväll..kommer vara som en zombie imorgon!:P
Funderar på om jag kanske ska ta på mig mina raggsockar och senare ska jag ner till affären och apoteket..
hörs senare dude!

Puss på smalbenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0