Jag vill haaaa...

Jag vill ha så himla mycket saker just nu! kan ingen ge mig..mjaaa, 10 miljoner på ett ungefär?:) skulle sitta skitbra på mitt bankkonto:)
nej men jag vill ha: En lamborghini Gallardo (helst en svart eller röd!), ett tjog med djur (typ, ett par hundar, ett par katter och ett par kaniner...kanske ett marsvin också!) mycket mycket kläder, ett körkort och..humm..en resa jorden runt tack:) Om det skulle fixas snabbt skulle jag bli vääääldigt tacksam!
Nej men fan..det hade suttit jäkligt gött om jag hade fått dom där miljonerna av en snäll läsare..eller vi kan välla säga att alla lägger ett par tusenlappar var så kan ni starta typ en insamling till mig?;)

Slog i armbågen som in i h*vete innan när jag hoppade in i bilen..fan vad ont det gööööör! Värre än elektiska knölen smäll!:/ Trodde det skulle gå över men det gör det ju aldrig!

Försöker meka ihop ett möte med bästaste Hanna vännen också:) Blir kaaanske av på torsdag..har ialla fall lagt fram förslaget:) Annars blir det att vi ses på jobbet i helgen:) det är också nice som fan:)

Kollar runt lite på blocket nu..är riktigt suuuugen på att kööööpa:) helst 2 stycken:)
varit runt och köpt lite saker till dom med:)
Vad det är får ni välla reda på när jag köpt dem eller om ni frågar snällt svarar jag:)

Puss på nacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0