Jag, jag och åter JAG:)

Usch vad lat jag var igår och bara la in bilder och inte skrev någonting om gårdagen..men skitsamma:P vettefan hurmånga som läser min blogg å så:P
Igår iaf så höll jag på å grejja en massa hemma i lägenheten..fixade upp lite gardiner i köket och sprang runt som en tok för att hitta min digitalkamera laddare..visste ju att senast jag använde den var innan vi åkte till Öland..och den hade jag ju inte direkt med mig:P hittade den tillslut och jag skojar inte att det tog mig en och en halv timme för att hitta den. Hittade den såklart i den gamla kakburken där jag har alla andra sladdar..pucko helena:P
Köpte även en bil igår..kort och gott så blev vi jättenöjda med köpet och jag är numera stolt ägare till en bil:P haha, ganska komiskt med tanke på att jag inte ens har ett körkort..skitsamma, det fixar jag ju nu i höst..ooops;) Nu skrev jag visst lite förmycket..skitsamma:) haha, jag ska ju också ta körkort någongång i mitt liv och det börjar för mig nu i höst..sen när jag väl har körkort så kommer jag knappt att synas i småland^^
Gjorde värsta feta middagen igår med..marinerade kyckling fileer med klyftpotatis och en megagod sallad..till efterrätt blev det kladdkaka med massor massor massor av vispgrädde och jordgubbar:) Snacka om att man blev mätt!:)
Idag ska jag jobba..eller HELA HELGEN ska jag jobba och det kommer bli skitnice:) Har ju i stort sett slutat festa så då kan man ju spendera helgerna med älsk eller på jobbet:) Och inga vänner som hör av sig heller så blir ju det PERFAAAA:) Egentligen hör ju jag inte av mig särskilt ofta heller men det är bara för att jag inte pallar och är trött:)
nej nu ska jag strax äta lite mat och sedan fika med lite mer kladdkaka:P Den blir ju gammal annars^^ hähä!
Här är en bild på mig hur jag såg ut igår..faaancy va?:)
bwnhu7n8i5nnkfedd
Tur att man inte ser fettfläcken på högerstrumpan så noga^^

Puss på bilringarna^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0