Helgen är nu slut...

sådära!
Då var denna helgen nästan över, vilket jag tycker är fett synd:( Har ju haft så roligt, å när man har roligt så går ju helgen superduper snabbt!
har varit i staden en runda och gått runt..inte mycket folk för alla är nog bakfulla och det är bra..:) slipper man trängas bland en massa!
Hittade en ljuslykta och ett nytt förkläde med smultron på:) Hade även tänkt att köpa mig ett marsvin eller en kanin men det får bli nästa månad..då ska den få den bästaste buren som finns:)
har även hunnit plantera min solros och så har jag gjort ett tjog med polly muffins. äter ju inte mupp mitt godis så då får man faktiskt göra på detta viset:) kanske jag äter muffinsen istället..får hoppas på det:)
Långepass imorn som kommer bli aningen segt känner jag redan nu..och sedan är det natt, kväll och 24timmars pass på helgen:)  trevligt sällskap kommer det bli:P urkul att jobba:P

Puss på er och så hörs vi KANSKE imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0