En vecka:D

Japp..jag är ledig i en hel jävla vecka:) bara för att jag har jobbat förmycket. Skulle jobba idag och ha natten imorn men det togs bort..hade fått 202 timmar då..men det får man ju inte ha..haha, ska egentligen ha 165 men det blev visst 188,5 timmar:P Inte mitt fel ändå:)
I Måndags (hade ju jobbar hela hela helgen!) så sov jag i 4 timmar och var fortfarande trött när jag gick upp vid 4..var ialla fall tvungen att åka till Alvesta för att hämta min jacka på jobbet och kolla om en räkning vart betald..jävla mickejävel säger jag bara!
Åkte till Hemmakväll efter att vi hade varit hemma hos mamma och pappa en sväng:)
Grannens unge förföljde oss från alvesta och jag hatar verkligen dendär killen. Lika gammal som jag (21) och går å påtar i rabatterna med sin morsa..han kommer nog aldrig flytta hemifrån..stackarn^^ Ialla fall så pekade vi lite finger och åkte sedan för att hyra film. Hann dock inte det, dom skulle stänga..hann ialla fall roffa åt mig 2 disney filmer (Har snart allihopa!)
igår städades det hemma lite granna och sedan träffade jag hanna nästan heladagen:) Supernice:) träffar i stort sett ingen alls nu när man jobbar så det var skitkul:) ett andningshål i verkligheten så att säga:)
Köpte mig lite kläder och så fikade vi:)
Idag har det blivit lite tvättande..ska tvätta till klockan 2..sedan ska vi välla hinna med att äta lite mat, storhandla och köpa en skohylla..har även kollat in ett bord och stolar till balkongen:)
Skriver kanske mer lite senare..får se om jag pallar det:)

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0