Tisdag igen!:)

Hallååå:)
Då är'e Tisdag igen!!
Vaknade på fel sida idag, och vart lite småpurken men det gick över efter ett tag!
Tog ett könt bad och klädde på mig jobbar kläderna, ska jobba från 3-9 idag så det kommer nog gå bra:)
Såg en sjuk sak igår när jag och Martin hade parkerat bilen. En gammal klasskompis till mig hade tydligen bott ett par lägenheter bort från mig. Verkade dock som om hon skulle flytta. Dom höll på och lasta in saker i bilen. Fattade däremot inte att det var hon förrän vi hade gått förbi, hade ju varit lite pinsamt om jag hade vänt mig om och bara "HEJ MALIN":/
Ska strax knalla bort till bussen..borde lagt in lite ny musik men det hinner jag dock inte:( Får göra det imorn!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0