Sunshine!

Sitter och plockar lite låtar till min pm3..den fungerade ju inte när jag skulle ta bussen i förrgår..mäkta förbannad blev jag, satt och bankade på knappen men den fungerade ändå inte. Fattade inte vad det var för fel förrän idag, hehe..det vart inget batteri kvar:P Måste ha sett roligt ut när jag tryckte som en idiot och trodde att det skulle fungera:P
Ska ta bussen snart till jobbet och då vill jag lyssna på musik.. blir så tråkigt att åka buss annars!!
Tvätt och städdag igär, gick väl bra...tvättade minst ett ton tvätt, och när tvättiden vart slut så hade vi ändå inte tvättat upp allt..bokade en ny tid..likabra!
ÅÅÅÅÅ idaaaaa ska jag jobba och sen mysa med martin:) göttans!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0