sjukelisjuk!

har inte uppdaterat här på ett tag, har inte haft ork och nu har jag knappast tid med det heller..ska ta bussen till alvesta och jobba snart!
Julafton var nice..jobbade ett par timmar och sen firade jag jul med familjen:) det blev ju det där gamla vanliga att syrran blir sur för att allt är fel som hon får..men hon blev iaf glad för sin volum master och sjalen som jag gav henne. Den använder hon helatiden:) gött!
Fick lite ditten och datten, bland annat en quick grill som jag har tänkt mig att testa imorn, om jag kommer ihåg det!
Nyårsaftonen spenderades i Hultsfred hos Martins storebror och hans tjej! Där blev det ju också som alla andra nyårfiranden att: Folk dricker ALLDELES förmycket, folk spyr på bord & Toaletter & på golven, folk slåss och så finns det ju kärringar som ska starta bråk helatiden:)
Fast det var roligt med alla dessa hundar:) Vart minst 6 stycken där i dendär fotbollslokalen vi hamnade i:))
Näe nu får jag ta mig till hallen för att klä på mig..är snorig som ett as och hostar snart upp lungorna:(
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0