Paniiiiik!

eller...panik och panik, det är mer oro som snurrar runt i kroppen. Oro över schemat. hur det blir..om jag får en månad till..kanske en halv?
Chefen säger inte ett knyst, det är ju trots allt mitten av månaden. Något borde hon ju kunna kläcka ur sig. Det kanske (förhoppningsvis) kommer imorn på mötet. Jag vill ju helst se över min framtid lite, om jag ska vara kvar som timmis eller om jag ska söka något annat i stan..
En sak är iaf säker, jag ska sommarjobba här detta året med:)
Hoppas att jag får sova inatt med, är ett stress moment för mig imorgon. Ska först ha möte (efter att ha jobbat natt!), sedan ska man på ett annat "möte", och sedan hem. Är väl inte hemma förrän vid 3 tiden (som tidigast!!!):/ SEGT!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0