Fredag hela veckan^^

Fredag igen, denna veckan har gått otroligt snabbt:)
Gick upp vid 6 idag, en viss gubbe skulle köra mig till jobbet. Vilket också uppskattades MYCKET :)
Gick super på jobbet, tvättade och hade mig i stort sett hela dagen. Lagade kycklingwok och nudlar..skitgott, har inte ätit det på år..eller det kändes som det i alla fall.
Martin hämtade mig efter jobbet = SKÖNT!
Cruisade till systemet och köpte cider (+ vin!!) och åkade sedan hem. Åt tacos! MUMMA!
Jessika kom en runda och då blev det till att härja satan!
Efter att hon hade åkt så blev det ett bad och en massa prat om roddmaskiner, benpressar osv. Ska köpa ett träningskort för ett halvår. Ska försöka få till ett par rutor. Kanske ett sex pack?:) Får dock se hur det går:)
Kollade på 7 pounds innan med. riktigt bra film..
Fick en jävla räkning idag med..helt sjukt!
blev erbjuden att göra ett test (fick mailet via hotmail!) och jag accepterade det. Det var ett test om ens livsstil osv, och efter att jag hade gjort det fick jag resultatet. Jag ska tydligen bli 85 år! Och idag fick jag en räkning på 250 JÄVLA spänn. INGENSTANS stod det att testet kostade pengar. Ska ringa och skälla ut dom på måndag, ALDRIG att jag betalar 250 spänn innan jag får reda på vart det stod att det kostar pengar! FÖRBANNAD!
Nu blir det att kolla i La Redoute katalogen som kom idag och kanske lösa lite "Buslätta kryss":)

Dagens roligaste:
- Häftig bläckfisk!
- Pierre, det är en brännmanet! XD

Dagens näst roligaste:
- Haha, svampbob trekant.
- Neeej, snoppbobfyrkant XD (sagt av en jobbarkompis!)



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0