;(

Köpte Expressen idag och blev skitledsen när jag läste en artikel på sidan 16.
Det var en djurpark i Gaza, där dom hade skjutit nästan alla djuren förutom ett JÄTTE SMALT lejon, 2 älgar och en vildkatt.
Dom hade byggt djurparken för ca 5 år sedan, eftersom att "Barnen skulle få något roligt!!!?" Ursäkta mig då, men är det inte ett krig därnere? Och har inte det pågått ett tag? Vem FAN  bygger då en djurpark mitt i ruinerna? "Här ungar, nu har vi en djurpark?"...Djuren hade SMUGGLATS in genom gigantiska tunnlar från Egypten...
Undrar om det var någon som undgick att se den så kallade "djurparken"?
Det var en bild på lejonet, och man ser revbenen + att lejonet är vettskrämt och rusar mot alla som kommer nära..
Snacka om att jag satt med tårar i ögonen när jag läste:(




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0