Yesterday Today

Vart och jobbade idag. Skönt, har ju trots allt varit ledig i 5 dagar. Får lite småt panik när jag inte jobbar, alla dagar ser ju likadana ut då.
Kunde jobbat igår men mådde inte bra, sov till 1 och kände mig illamående och stel i hela kroppen. Håller väl på och bli förkyld för 511 gången på kort tid. Hatar att vara sjuk och framförallt vara borta från jobbet pga sjukdom:( Kan ju inte jobba sjuk men ändå, ni fattar säkert vad jag menar.
För att återgå till denna dagen: Gick super på jobbet, vattnet stängdes dessvärre av ett par timmar så det blev till att försöka hitta något annat att göra än att städa, Vilket jag egentligen skulle göra.
Iaf, tog bussen vid 20 över 3. Lugnt och sköönt i bussen, inte mycket folk heller. Kom tidigt som fasen till jobbet idag, annars hade jag ju fått jobba till 4.
Hoppade av uppe vid dalbo, sen gick martin och jag till stan för att försöka hitta något till morfar. Skitsvårt, ringde hem men det var ingen som svarade. Synd, behöver ju lite råd från mamma. Får väl försöka ringa sen igen.
Det slutade med att vi gick in på panduro och jag köpte mig en bok om halsband. (!)
Gick hem och lagade mat. Kyckling och en massa gröna saker + makaroner!:) Mummsfillibabba!
kollar på Smokin´ Aces (Grrrrymt bra film) och så dricker jag citronvatten!!:)
Ska stöka runt här lite och sedan gå och duscha.


Puss!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0