En LEDIG onsdag!

vaknade på helt fel sida idag, grinade och hade mig..men sen när frukosten stod på bordet när jag gick upp så var ju det lite gladare miner. Hade martin kommit in på rummet och om jag hade fått frukost på sängen så hade jag blivit skitglad..Men jag kanske får det när jag fyller år..som är om ca 3 månader..hä. Vänta ända tills dess dådå.
Nej men martin muntrade upp mig och så åt vi frukost och tog ett bad. Blev wrestling med, martin knäckte min rygg och jag totalmosade hans nacke..hähä, är en riktig slagskämpe. Synd bara att jag ska bli arg, fast att det är på skoj.
har börjat packa ner en massa saker med, vi ska flytta till en annan lägenhet i 8 veckor. Det ska nämligen renoveras i våran:) Hela köket och hela badrummet + hallen kommer bli totalrenoverat. Skönt, medtanke på att våran fläkt i köket låter som en jävla motorsåg.
Har plockat ner alla martins fillmer, han har ju inte lite..ungefär 2000 filmer..Packade ner alla skivor också. Ska sno förrådsnyckeln av Pierre sen så vi kan bära ner lite kartonger. Jobbigt när dom är precis överallt:( Någom som vill tjäna lite extra kosing och hjälpa till att bära? Nu i arbetslöshetens tider så är det nog många som nappar på lite lådbärande^^
Och mitt i allt så tvättar vi med..schyrre. Nej men de går perfa..Tycker jag iag. Får lite saker gjorda nu när man är ledig och allt.
Funderar på att ta en drive ner på bok rean med, har till och medfört över pengar så att jag kan shoppa lite nya böcker:) Får ta och dra ner martin dit med och då kanske, bara KANSKE han hittar en bok han med:)
Ska nog ta och spela mitt nya begagnade pokemon spel som inhandlades i söndags. Det dumma är att jag inte har hunnit testa det ens. Men nuuuuu du så ska jag fan spela pele pel^^
Hör av mig lite senare!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0