Solig måndaG!

Vaknade typ vid 11 och då var frukosten framdukad:)
Sedan blev det att dra och träna i en timme, dusch, äta mat och sedan dra ner till staden. Vi gick!
Köpte födelsedags present till morfar, gick till Kicks med. Ska ju ha lite nya hårprodukter nu när jag är sååå korthårig:) Köpte vax och något mer...Var på Tiimarii och köpte en jättefin påse till morfars present:) sen är allt fixat till honom. Ska bara ha pengar av joel och micke med.
Gick efter det till Panduro. Köpte lite saker på där. är helt såld på att jag ska börja göra smycken igen. Hittade snygga pärlor, var även tvungen att köpa ny avbitartång, plattång och en annan tång. Har ju tappat bort de andra. Inte direkt billigt heller att köpa nya!!
Vill ju lära mig och sticka igeeen!! Kunde när jag var liten, glömde det däremot snabbt.
Åt lite tacos innan och kollade på det senaste avsnittet av Heroes. SPÄNNANDE!
Gjorde pizzabullar idag! Ser riktigt smarriga ut och funderar på om jag ska smaka en om en stund.
Gissa vem som har varit effektiv idag dååå?:)
Fick förresten hämta paketet jag beställde för ett par dagar sen (skitnöjd!!)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0