Morfar!

Fina fina lööördag:)
Gick upp vid tio tiden, vi skulle ju till mormor och morfar:)
Gick fint att köra dig, martin trodde att jag inte skulle hitta..meeen det gjorde jag faktiskt:) Lite lokalsinne har jag allt!
Åt smörgås tårta hemma hos mormor och morfar:) Mummsi! Tog 2 skitstora bitar, det är ju inte varje dag som man äter det heller:)
Morfar blev rörd när han öppnade presenterna:/ Han blev jätte glad över famous groose flskan han fick av oss barnbarn!
Sedan drack vi varsin grogg..morfar, joel och jag:) Martin fick tyvärr ingen eftersom att han körde..Ibland kan det vara bra att inte ha körkort:P Kommer ändå skaffa det:) hähä..
Roligt att träffa susanne och alva med!
Åkte hem vid halv sex tiden och kom hem nu typ vid 7.
Så nu blir det att kolla på tv!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0