Moahaha

ujujuj...
jobb idag, gick braaaaa:D
Efter jobbet träffade jag hanna och så drog vi in till stan. Fikade på askelyckan:) Mysepys!
Jessika ringde, fick reda på att jag och martin kanske inte kan åka till mormor och morfar på lördag om vi fortfarande är förkylda:( Blir ledsen i ögat..hade ju verkligen velat träffa dom..och min moster + kusinen också!! Håller tummarna för att vi ska bli friska till på lördag!!!!
Kom hem för typ en timme sedan och då kom emil och sanja..Pierre fyller ju 20 idag! Congratz...Käkade lite prinsess tårta:) Gotteligottgott.
kollade på en sjuk film med, haha..dålig humor som jag har (det var en massa snusk..hähä!^^)
Nu är jag trött, seg och vill ta ett bad..
förresten..skit dåligt inlägg..alltid någon som läser det:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0