Mini semlor!

vart ju och tränade igår på kvällen..gick jättebra, kände bara i slutet att jag var jätte hungrig (vi hade inte ätit sen klockan 3!) och då ville jag inte träna mer. Kände att mina armar och ben bara skakade:(
Det var en kvinna och tränade där, hon gick bara och drog i sitt lilla gula linne och sen när jag skulle byta skor i omklädnings rummet så stod hon vid spegeln och drog i sina tajta träningsbyxor. Hon kollade visst in sin egna röv! sjukt!
Idag har vi gjort färdigt våra mini semlor. Vi gjorde bullarna igår och det gick jättebra, förutom att allt mjöl gick inte in i degen..konstigt. men bullarna blev bra ändå:) så det ska jag nog ta och bjuda jessika och jessica på när dom kommer. Fast det blir nog efter maten..
Var och kollade på en dator idag med, får bli att jag köper en nästa månad. så sparar jag lite pengar nu så har ju jag råd med en lite dyrare:) sweet!
Nu ska jag dra ner och ta ut pengar till hyran och köpa pommes..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0