Martins födelsedag:)

ujujuj..vilken daaag:9
Hade tänkt mig att göra extremt mycket idag men när jag vaknade på morgonen så kände jag bara att jag verkligen inte orkade röra på mig..överhuvudtaget,..eller så.
Martin fyller ju hela 26 år idag och han fick världens bästa fördelsedags present av mig:) En svart spargris med djävuls horn:P Passar ju honom perfekt:) Fanns en vid spargris med änglavingar men det hade inte passat honom likabra:P
Han fick även en bukett med tulpaner och ett par triss lotter från mormor, morfar och mamma:)
Gick ner till staden och inhandlade nya stumpor. Lika jobbigt varje morgon, jag tror att dom är hela men klartsom faen
när jag tar på mig dom så är den ena stumpan full med hål. Iaf, inhandlade nya. Köpte även ett nytt nintendo DS spel:) Wooo, har inte orkat spela det idag bara!
Har ätit jättegod mat idag och även gjort ananas paj och imorn blir det kanske till att göra egna semlor:O får se, ska ju träna imorn med. Lika bra att börja med det igen innan jag blir för lat. Då går det verkligen aldrig.
Det jag egentligen hade tänkt göra idag var:
* Göra mobil smycken.
* Städa
* baka en massa.
* Spela nintendo.
* Börja packa ner mina saker i flyttlådor + åka till ÖoB och köpa fler flyttkartonger..
OCH framförallt firat Martin enormt mycket mer:(
Osv osv osv osv osv..

Fresten, är det någon som vill ha ett mobilsmycke? Vill ju ha en testperson! Martin är ju inte särskilt intresserad av mobil smycken:P

Nu ska jag ut och ta en cigg, sedan sova!
Förresten, har ju fått fortsatt vikariat..hur länge vet jag inte men är otroligt glad. Procenten är väldigt liten men det bryr jag mig inte om, kan alltid jobba extra osv. SUPER GLAD:D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0