Inlägg.

Inget solsken när man vaknade idag inte, istället var det svinkallt och jag förfrös fingrarna av mig när vi gick ner till ICA för att handla cigg.
 Såg en sjuk snubbe när vi kom ut ur affären förresten, han var klädd i militärkläder (från topp till tå!) och gick runt med en piska?..Helt sjukt. fast detta är ju araby, och då ser jag mycket konstigt folk. det kanske är bra att jag bor här. Är ju trotsallt lika sjuk som den snubben med piskan, fast i huvvet;)
Jobbade iaf från halv 1 till 9:) sweet!
Nu när jag kom hem så duschade jag och sedan blev det till att koka ägg och öppna en burk med babymajs:) Gott!

Kom på en sak när jag skrev om dendär snubben med piskan. Hanna skrev en dikt när vi gick i..typ 3:an? Den gick typ såhär:
- Ole skulle gå och fiska då hittar han en piska;)


Puss!

Kommentarer
Postat av: h

Det var en gång en gädda som hette hedda.

Sen var det en gubbe som satt på en stubbe, sen skulle han fiska då hitta han en piska :D

HAHAHAH

nåt sånt :P

2009-02-05 @ 01:30:15
Postat av: Helena:)

Oh så gick den ju:P Bara skrev någonting igår för den är ju så jädra bra det rimmet!

2009-02-05 @ 12:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0