Inlägg i inlägget.

gdajagdhj:P Nej jag är bara aningen pömsig..får nog a och dricka lite läsk så blir jag hyper!
Jobbade idag från 9-21. det var riktigt kul att jobba!:P Hähä!
Köpte alla hjärtansdags present till martin, jag vet, han har redan fått den. Jag glömde dock att vi firade 1 år och 1 månad i förrgår=/ Bra flickvän man är va, och glömma bort det. Ähh, kompenserade honom med: Ett ur gulligtputtinuttigtsött kort, en liten elvis bok, och ett kärlek kortspel. Det är typ en massa frågor där på som man tydligen kan spela både på festen och ensamma (?!)
Ialla fall så blev han jätteglad!!!!
Joel ringde precis när jag skulle sluta. Han hade tråkigt så han ville komma hem till oss. Han frågade till och med om jag ville ha skjuts hem..inte likt honom. Oftast när jag frågade om jag fick skjuts in till stan, brukade han sucka och stånka ett bra tag innan han hade bestämt sig. Höhö..
Så nu sitter vi här...på alla hjärtans dag och är bakis/jobbtrötta/tränings sega och kollar på Bruce den allsmäktige..Sett den förmånga gånger för att den överhuvudtaget ska vara rolig...eller lite kul är den väl ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0