Hugahhhh!!

hugahhhh!
Vaknade vid kvart över 8 av att Martin började krångla med att gå på toa å såna saker..slumrade till halv 9, fördå sätter han igång sitt Xbox och det låter ganska mycket. även om han inte hade någt ljud på så vaknade jag.
ringde till jessika vid kvart i 9 för att se hur det var med henne och så la vi på.
Åt lite yoggi till frukost, tog en dusch och klädde på mig.
Tog en drive till Alvesta för att hälsa på hemma. Var ingen hemma men som tur väl är så har ju jag fortfarande nyckeln till mamma och pappa:) gick ner till Jessikas rum och lämnade lite saker som hon glömde igår.
Åkte tillbaka mot växjö, ville kolla på skor och så blev det. Kollade inne på nilssons men deras skor var jättekonstiga. Så därför blev det inte ett par nya skor idag heller:P
Däremot hittade jag lite annat smått å gott: En väska med banan tryck på, 2 stycken ljus som ser ut som muffins, 2 stycken bokhållare som ser ut som händer,2 stycken nintendo DS spel, en smyckessats och lite band och sånt där till min framtida smyckes tillverkning osv.
Hittade även skitfina koppar som jag borde köpa till Hanna i födelsedags present:) OCH hanna dom är rosa:P
Har legat och spelat viva pinjatas en timme och så har jag läst ungefär 100 sidor i en av böckerna jag köpte på rean.
Funderar på om jag ska ta och beställa lite nya pluggar nu när jag precis har fått min lööööön:D

Puss!

Kommentarer
Postat av: h

mmm rosa :D:D

2009-02-28 @ 17:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0