fortsättning på onsdagen..

mjo mjo mjo..
nu har vi tvättat klart och ätit upp en massa rester som fanns i både kyl och frys:)
Tog oss en drive till maxi, efter att Martin hade lovat att vi åker ner till bok resan imorgon. Då var jag happy. Hittade 2 böcker, en om smycken och en annan som jag inte riktigt minns namnet på.
Åkte till citygross också, eftersom att jag trodde att det fanns böcker där med .Fanns det böcker där så hittade ialla fall inte jag och martin dom...
Köpte de nya ostbågarna med..domdär med chili. någon som har smakat dom? Har ju inte hunnit testa än.. få se om det är något för mig.
Ska strax ta och spela lite pokemon, kanske ta en cigg och spela lite munspel för folk som går förbi på vägen vid våran balkong:) Riktigt buskul:D
På fredag kommer Jessika och Jesscia, då ska vi kolla på Hardcore Superstar, och så ska dom sova här!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0