En låååång dag.

Puhh..det har varit en lååång dag!
Missade bussen när jag skulle hem. Fick sluta tidigare, vid kvart i 9 ungefär. Trodde att jag skulle hinna med 08.48 bussen in till stan, klart som fasen missar jag den och måste gå ner till stationen:( hann iaf med den bussen!
Hoppade av vid industri området och gick ner mot dalbo, då fick jag min promenad med...Handlade lite och gick sedan hem och duschade.
Åkte ner till stan, gick in på panduro och skulle byta in en tång som jag hade köpt där i...humm, lördags:) gick fint, fick en ny! Köpte en t-shirt, och lite annat smått och gott:)
Gjorde broccoli paj innan och så bakade vi snickers kakor! MUMMAAAA!
Snart ska vi gå och träna!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0