Borttappad mumin:(

jaha, nu sitter jag här..ny duschad och klunkar the..eller det gör jag ju inte precis just nu, eftersom att jag skriver..för dom som inte fattar^^
Jobbade idag (ovanligt va?) och det gick super:) var bara skittrött precis innan vi skulle sluta. Martin kom och hämtade mig..hähäähähä!
Kollar på nån dokumentär om Jack Black nu på STAR!..martin som vill kolla på det..är inte speciellt intresserad av det, men visst..det är väl hans dag och välja vad vi ska kolla på..eller nått!
Det roligaste jag har hört idag var att min jobbarkompis ville rensa min väska..varsegod sa jag:)
En dålig sak är att jag har tappat bort mitt ina mumin reflex, eller det var inte mumin utan snorkfröken. Så om någon hittar det så är det MITT och jag ger 10 spänn till upphittaren:P
Nu blir'e mys och sedan snark...hä.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0