Bok rea:)

IDAG blev det bok rea..borde dragit ner till staden i tisdags när det väl började..men sov istället. Gör det nästa år. Lite spännande att gå ner vid ett på natten och gå runt inne på bokhandeln. Gjorde det med mamma ett par gånger när jag var liten. spännande, spännande:)
Hittade 5 böcker..köpte Leila Bakar..bara för att det var så fina bilder på muffinsen. Blev så sugen på att baka när jag såg dom bilderna. Inte verkade recepten särskilt svåra heller..
Åt på oxgrillen och åkte sedan till systemet och handlade lite..tanten i kassan tittade jätte misstänkt på mitt id-kort. Fick nästan lite ångest över att jag kanske inte är 20. Vilket jag är, tilloch med snart 21:P
Hon frågade om martin "var med på det här" och ville se hans leg med .Sa till honom att ta det som en komplimang. Han är trots allt 26, då borde man inte få dänga upp sigg idkort i tantens feja.
Nu har vi städat lite och snart ska jag försöka mig på att göra ett mobil smycke till syster yster. Hoppas att det går bra, annars kommer jag kasta smycket i väggen.^^
See ya later!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ååh, jag fick den där Laila-boken i julklapp. Jättefina bilder.. fast jag har ju såklart inte bakat nått från den :P

2009-02-26 @ 17:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0