Bilåkning.

ohooooooooooooj!
Jobbat idag! Kände att det var en halv stressig dag och att jag kom igång med arbetet ganska sent. Men så är det när man har mycket att prata om:)
Fick skjuts av martin hem, skönt. Kände på mig att jag skulle halka om jag hade gått till bussen annars. Konstigt men sant. Skönt att åka bil hem ibland, slipper alla mänskor som ska åka hem och alla jädra busshålls platser:)
Känner mig JÄTTE trött idag:( Vill träna idag men kände igår att jag var skit trött och att jag hade så jävla ont i mitt höger knä..höll på att börja lipa både igår och idag för att det gjorde så helvetiskt ont:( Vågar jag ändå gå och träna? får se..
hade tänkt att göra semlor idag men det blir nog en annan dag! pallar inte alls idag..
Hardcore superstar på fredag med, känner mig inte pepp på det heller..funderar på att skita i det? men vafan har jag lagt ut nästan 400 spänn så får jag nog gå..men frågan är om jag ska supa. Medtanke på att martins mamma kommer på lördag. Dom kommer nog ganska tidigt med, kul att vara bakis då:/
Skriver mer senare,,.kanske:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0