Biip biip.

Vart ju på maskeradfest igår och den var skitrolig. Dessvärre fick jag ont i magen, visste att om jag drack mer skulle jag tillslut spy. Så det blev till att åka hem. Förresten, min pirat utstyrsel gillades heelt klart:))
Gick och la oss typ vid lite i 1 och vaknade vid kvart över fyra av en viss mister Joel som fick för sig att ringa. Han tror typ att alla har samma dygnsrytm som honom (sova på dagarna och vara uppe på nätterna!) och han bara fulade sig så jag la på. Gick upp och drack vatten, bakfull som ett as!! Hade fått ett sms av hanna med:)
Vaknade vid 12 och då hade jag fått ungefär 27943826568 stycken sms. Eller snarare 2..Sket i det och duschade istället.

Köpte träningskläder idag, ska ju börja imorn. Ska tydligen träna 2 muskelgrupper och det blir nog 1 timmes träning..Kanske en och en halv om jag orkar..ska gå dit med, så slipper man stretcha när man kommer dit..vilka dumheter, jag  tyckte att vi kunde ta bilen:) Sikken latmask som jag är så pallar man inte..men sen blir det andra bullar.typ.


Ska nog ut och gå en runda sen igen + att jag ska försöka lägga ner lite energi på att kanske byta gardiner och att plantera om en blomma..har aldrig planterat om blommor innan men som tur väl kommer man ihåg vad mamma brukar göra så det kommer nog gå bara bra:)


Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0