anna skipper.

jadu, nu sitter jag här..igen..
jobbade idag, gött:) lite stress..eller mycket stress..men nu får jag ialla fall chilla, och det är bra.
Åkte in till staden efter jobbet, hoppade av vid stationen..typ. och tog ut pengar. Gick in på Inspiration och köpte en nice födelsedags present till Martin. han blir hela 26 år på söndag!:) Då fyller min Morfar också år. Fast vi ska fira honom på lördag:)
Gick in på skivan & boken, köpte mig en Hardcore Superstar biljett..Har gått och grunnat på om jag verkligen ska se dom..har ju velat det sedan jag var 14 ungefär. Och så blev det, nu kan jag inte backa;P
Åt lite fiskgratäng när jag kom hem och hade hemma spa. Ansiktsmask och ett varmt bad!
Kollar på Du är vad du äter, vissa kan ju inte äta godis och massa annat gott när dom kollar på detdär programmet..Det kan jag:) Åt en chokladbit nyssens. Inte för att jag äter särskilt mycket godis, men idaaaag gör jag det..
Nu blir det att kolla in vad som bjuds på bok rean den 24:e:)))

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0